Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 16:56 - Мистерията ГАГАРИН
Автор: iliqnalazarova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4071 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.06.2011 16:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вдовицата на Гагарин не вярва, че той е мъртъв. Близки приятели на Валентина споделят, че тя все още чака Юрий да се завърне. Защо ли? Мистерия е не само смъртта на Гагарин, а и всичко случващо се след нея. Една случка, разиграла се с вдовицата на първия космонавт и нейната приятелка, така и не е намерила разумно обяснение: ,,Седяхме си веднъж у нас, в гостната, когато се позвъни на врата. Отварям аз, а на прага стои мъж, много красив, в сиво-син костюм, с папка подръка. И ми казва: "Може ли Валентина Ивановна Гагарина?". Валентина седеше в стаята, но аз зная, че тя с непознати не разговаря. Тогава онзи добави: "Юрий Алексеевич ме праща. Помоли ме да й кажа, че й остава да почака още малко. Той ще се върне". Тогава го попитах: "А защо той сам не дойде?" - "Е, разберете, времето още не е дошло", отвърна ми той. ""- разказва Галина Василевна Вести от Гагарин продължавали да идват и днес. Получавала ги не само съпругата му, но и много близки приятели на първия космонавт: ,,На рождения ден на Павел Попович - 5 ноември, когато всички седяхме на масата, телефонът иззвъня, Паша се върна след няколко минути, блед като платно. "Обади ми се Юра", вика. "Кой?", скочих аз. "Гагарин", отвърна ми той. По телефона някой му казал: "Павло, извинявай, обаждам се да ти честитя, но не казвай на никого". Странното било, че освен Гагарин никой никога не наричал Павел "Павло". А самият той се кълнял, че това със сигурност бил гласът на Гагарин. Космонавтът дори му предложил и да се срещнат: "Ще ме видиш на Червения площад, но не го показвай, аз ще ти дам знак", казал му той.""-разказва  Фадеева. На 7 ноември в 7 часа сутринта приятелят му бил на уреченото място. Обаче така и не го дочакал, защото милиционерите го арестували веднага щом стъпил на площада. След трагичната вест за смъртта на Гагарин един от членовете на разследващата комисия споделил, че видял на мястото на инцидента парче месо с бенката на Юрий-въпросът е, че жена му твърди, че той не е имал бенки-пълна мистерия. Самата Ванга твърди, че руснака не е мъртъв, а отвлечен. Друг интересен факт е, че Русия налага вето върху мистерията ,,Гагарин"". Къде е истината? Някъде там! Ще я ознаем ли някога? Дано!!!






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. watchtowerman - Още малко по темата...
25.06.2011 20:36
http://watchtowerman.blog.bg/history/2010/04/12/izglejda-zabravihme-tozi-den-12-april-1961.527252

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 375786
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031