Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2012 22:53 - Стив Джобс или словото на човека, прозрял в бъдещето
Автор: iliqnalazarova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2824 Коментари: 0 Гласове:
1



  1. ,, Ние няма да бъдем първите, но ще бъдем най-добрите.’’
  2. ,, Разбирам привлекателността на бавното изгаряне, но аз лично съм човек на големите експлозии.’’
  3. ,, Не е необходимо да  си водите записки. Ако нещо е важно, ще го запомните.’’
  4. ,, Да бъда най-богатият мъж на гробищата, не е от значение за мен…но да си лягам вечер в леглото и да си казвам, че сме направили нещо чудесно- това е важно за мен.’’
  5. ,, Не можеш да свържеш нещата, докато гледаш напред, можеш да го направиш само когато гледаш назад. Трябва да вярвате, че точките ще се свържат по някакъв начин в бъдещето. Трябва да вярвате в нещо-в шестото си чувство, съдбата, живота, кармата, каквото и да е. Това отношение към нещата никога не ме е проваляло и е било ключът към всичко важно в живота ми.’’
  6. ,, Бих изтъргувал всички мои технологии за един следобед, прекаран със Сократ.’’
  7. ,, Това е една от моите мантри - фокус и простота. Простите неща се постигат много по-трудно от сложните. Човек трябва да работи много, че да успее да изчисти мисленето си и да го направи просто. Но в крайна сметка си струва, защото щом стигнеш дотам, можеш да преместваш планини.’’
  8. ,,Новаторството отличава лидера от последователя.’’
  9. ,, Времето ви е ограничено, затова не го губете, като живеете нечий друг живот. Не позволявайте да ви застигне догмата на живот, който другите определят, вместо вие самите. Не оставяйте хаотичният шум от чуждите мнения да дави вашия вътрешен глас и това, което той повелява. Имайте смелостта да следвате сърцето и интуицията си.
  10. ,, Аз съм точно толкова горд от нещата, които не съм направил, колкото от тези, които съм направил.’’
  11.  ,,Ако нямате силна страст към нещо няма да оцелеете.’’
  12.  ,,Не е задължително нещата да променят света, за да бъдат важни.’’
  13. ,,Считам, че смъртта е най-невероятното откритие на живота.’’
  14.  ,,Ако дам най-доброто от себе си и се проваля, е, поне ще съм дал най-доброто.’’
  15.  ,, Нека да направим открития за утрешния ден, вместо да се тревожим какво е станало вчера.’’
  16.  ,,Ако искате да изживеете живота си творчески, като творец, не трябва да се обръщате твърде много назад. Трябва да сте склонни да вземете това, което сте направили, и този, който сте били, и да ги изхвърлите надалеч.’’
  17.  ,,Моята работа не е да бъда приятен и удобен на хората. Моята работа е да ги правя по-добри.’’
  18.  ,,Ние мислим, че гледате телевизия,когато искате да изключите мозъка си, и работите на компютър, когато искате да включите мозъка си.’’
  19.  ,,В ума на начинаещия има много възможности, докато в ума на експерта те са няколко.’’
  20.  ,,Когато за първи път се опитате да разрешите някакъв проблем, първите решения, които ви хрумват, са много сложни, и повечето хора спират до тук. Но ако продължите и заживеете с проблема, ще стигнете до някои много елегантни и прости решения.’’
  21. ,,Когато си дърводелец, който изработва красиви шкафове, ти няма да използваш парче шперплат за задната част, въпреки че тя е срещу стената и никой, никога няма да я види. Ти ще знаеш, че е там и затова ще използваш красиво парче дърво и за задната страна. За да можеш да спиш спокойно през нощта, естетиката, качеството трябва да бъдат водещи през цялото време.’’
  22.  ,,Качеството е по-важно от количеството. Един хоумрън е за предпочитане пред двоен брой точки.’’
  23.  ,,Искаш да прекараш остатъка от живота си като продаваш подсладена вода или искаш да ти бъде даден шанс да промениш света?’’
  24.  ,,По-добре да бъдеш пират, отколкото да се присъединиш към флота.’’
  25.  ,,Когато бях на 23 струвах малко над милион долара, на 24 -над десет милиона, а на 25- над сто милиона долара, и това не беше важно за мен, защото никога не съм го правил за пари.’’
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 375784
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031