Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 22:42 - Дайте две милиончета на батко
Автор: iliqnalazarova Категория: Политика   
Прочетен: 1870 Коментари: 0 Гласове:
2



“…Дайте две милиончета на мен и проблемът ви ще е решен.Дайте ми поне два милиона и ще променя закона .От данъци ще ви освободя,когато имате повече от два.А след това ,в клуба ще ви заведа и ще пием до сутринта.Това съм аз –Цанов,винаги готов съм за любов.С тези два милиона ще ми пеят на ушенце женичките по нашето моренце.Помислете и ме изберете.Гледайте на мен като на батко ,който винаги ще ви закриля и ще ви  целува сладко.Знаете ли, как обичам да крада и Гоце да ме награждава?Да взимам аз от вашите пари и да карам лъскави коли.Бог е много мой човек и редовно ми върви.Затова народе мой не се чуди ,а ме избери.С два милиона ще направя чудеса.Ще има парички и за батко ,и за татко ,и за Гоце да похапва сладко.Ще лъжа и ще мажа ,само нещо да намажа.Честно да ви кажа ,и един милион ми стига.По-добро няма от това,да се докопаш до властта.Може кмет на Търново да стана,както ми предложи мама.Ама там парите ми лишеят .Искам за мен да е главата на суфрата.Обеща ми президентът-мой приятел и другар ,че ако вляза в парламента ,ще ми даде милиони,за да предлагам и гласувам абсурдните закони.Аз естествено се съгласих .За начало два милиона ,после три.Усещам ,че работата ще ми спори.Само моля ви ме изберете и милиончетата в ръцете ми сложете.Не се чудете !Два месеца предизборно ще черпя .Важното е ,че тогава ще пиете и ядете ,пък после му мислете.Аз ще бъда вечно ваш –Цанов ,винаги в отзив на народната любов…’’

                            Из мислите на Цанов-кандидат-депутат 

                                    (по повод предизборната му реч)                        



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 376888
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930