Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2010 10:09 - Футбол,футбол,футбол…(из мемоарите на една отчаяна съпруга)
Автор: iliqnalazarova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1690 Коментари: 0 Гласове:
3



…Най-мразя ,когато започне световното по футбол.Ненавиждам този спорт.Писна ми!Не стига ,че моят не похваща нищо ,ами сега ще ми виси на дивана ,ще се налива с бира и ще набива чипс по цял ден.Непоносимо е . Сутрин - футбол,на обед - футбол,следобед - футбол,вечер – футбол,а аз какво?Ще кисна в кухнята и ще си гледам сериала на юносчето,докато нашият се шири на плазмата.То да беше само това?Като го знам какъв е , сто процента ще си пропилее заплатата по залагания.А аз ще трябва да го издържам и да му плащам борчовете.Ако знаех кой е измислил футбола ,с най-голямо удоволствие ,бих го шутирала в главата .Фалове ,дузпи ,жълт и червен картон.Да можех на моя хаймана да му извадя един пурпурно-червен картон и да го изритам от апартамента ,бих го направила с най-голямо удоволствие.Или още по-добре ще е ,да го  сменя с някой футболяга.Поне за тях знам ,че са материално красиви –ще си ме води по почивки  и ще ми купува беемвета. Сега като се замисля ,футболът не е чак толкова лош спорт ,или поне тези ,които го играят не са  за изхвърляне.Като гледам Бекъм какво тяло вади ,направо ми идва да му налетя.Но Виктория и многобройната му челяд ме притесняват.И Руни не е зле .Единственият му кусур е ,че е малко плешив,но ще го преживея.Буфон –любимецът на моя мъж,също си го бива.Висок ,кестеняв ,а ако знаете какъв поглед има?!Ах ,този италианец- неустоим е!Жалко е ,че всички красавци са заети.Но то  и с грозноватите въпросът стои по същия начин.Роналдиньо,който е подобие на съблезъб тигър ,постоянно е някъде с някоя.Този човек не се спира.А за Благо Георгиев да не говорим.Уж бил набожен ,а пък ,,нон стоп’’ нарушава десетте божи заповеди.Направи дете на една,зареже я и си хване друга.А другата както винаги  е певачка , оборудвана с огромно количество силикон.То си стана традиция нашите футболисти да се хващат с гимнастички или певички . По този повод ,не мога да не спомена и  най-обсъжданата двойка у нас-Валери и Алисия. Те двамката са неочаквано добра комбинация.Душички !И двамата изпъкват с ниска култура и липса на мозъчни клетки,но нали знаете –гърнето винаги си намира похлупака.Ах ,този футбол,ах, тези футболисти!Надявам се и на мен да ми излезе късметът с някой  футболяга.Тогава футболът ще се превърне в любимия ми спорт ,а аз с най-голямо удоволствие ще стоя пред телевизора,ще гледам мача ,ще стискам палци и ще викам до скъсване.Както казва една приятелка:,,А дано,ма на дали’’.Но все пак нищо не се знае.Може и мен да ме огрее някой ден.А докато чакам този ден ,не ми остава нищо друго, освен да вися в кухнята , да си гледам сериалките и да се надявам…





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 375738
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031