Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2014 17:07 - Из ,,Синини в душата'' Франсоаз Саган
Автор: iliqnalazarova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1719 Коментари: 0 Гласове:
1



 ,, Всъщност единственият идол, единственият бог, когото почитам, е времето та е съвсем очевидно, че мога да си доставя радост или дълбоко да се нараня само във връзка с него. Знаех, че тополата ще просъществува по- дълго от мен, но пък сеното ще повехне преди мен; знаех, че ме чакат у дома и също, че с лекота мога да прекарам под дървото поне час. Знаех, че всякаква припряност от моя страна би била също тъй глупава, както и всякакво забавяне. И така цял живот. Знаех всичко. И знаех, че това знание е нищо. Нищо освен скъпоценен миг. Само те са истинските. Под ,,истински"" имам предвид ,,поучителен"", макар и да звучи тъпо. Никога няма да знам достатъчно. Никога достатъчно, за да бъда напълно щастлива, никога достатъчно, за да изпитам отвлечена страст, която да ме изпълва, никога достатъчно за ,,нищото"". Но тези мигове на щастие, на спойка с живота, ако си ги спомняме ясно, в крайна сметка образуват съшито от парчета одеяло, утешителен подарък, който замятаме върху голото, мършаво и треперещо тяло на нашата самота."" Франсоаз Саган, Юли 1971 г. 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 377094
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930